Forum.nieśmiałość.net Strona Główna Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Klub Egipskiego Podróżnika
Autor Wiadomość
Ramzes_1
[Usunięty]

Wysłany: 14 Czerwiec 2011, 17:20   

W zasadzie ja bym był za innym terminem, ale myślę, że wszyscy nastawili się już na ten. Więc nie będę Wam nic sugerował
 
 
green_air 


Wiek: 40
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Poznań,Górny Śląsk
Wysłany: 16 Czerwiec 2011, 00:59   

Jak bedzie drugie autko, to ja wiadomo, że jade. A jesli nie uda sie takowego zalatwic to kto wie czy bym z kims jeszcze nie zaszalala na stopa...? choc po..kolezanek opowiesciach w tym watku przytoczonych to...moglabym sie jeno bac :mrgreen: No nic staramy sie auto zalatwic i tyle.

[ Dodano: 16 Czerwiec 2011, 01:00 ]
Mysle ze terminu nie ma co przekladac z tego wzgledu, ze zawsze beda te same trudnosci, jak teraz z autami.
 
 
 
chawa 


Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2010
Posty: 658
Skąd: za daleko
Wysłany: 16 Czerwiec 2011, 09:07   

W dalszym ciągu - jedno. Ramzes i Zając raczej nie jadą, od biedy możemy jechać w piątkę. Tylko ja się obawiam, że będzie ciężko załatwić przewodnika na wyprawę dla 5 osób. :/
_________________
Śpi już ryba, zasnął rak.
 
 
Bor 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 110
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Czerwiec 2011, 15:01   

Jeśli ten wyjazd ma się odbyc 23-trzeciego to mogę wtedy jechac.
 
 
 
chawa 


Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2010
Posty: 658
Skąd: za daleko
Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 16:06   

Wyjazd odwołany! Klub egipskiego podróżnika zamknięty do odwołania!
_________________
Śpi już ryba, zasnął rak.
 
 
Lukim 

Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 129
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 09:42   

Słuchajcie:)

Propozycja może nietypowa, gdyż w środku tygodnia, przed południem i wczesnym popołudniem. Na pożegnanie lata zapraszam chętnych na wycieczkę do Zaniemyśla, w czwartek 22 IX. Warunek, żeby nie padało. Koszt przejazdu w obie strony ok. 15 zł, wyjazd z ronda Rataje o 11:00.

Zaniemyśl to urocza miejscowość letniskowa. W programie (do wyboru, do koloru :shock: :549: ) - spacer nad brzegiem jeziora, podziwianie wyspy, architektury, stacji wąskotorówki, element ruinowania, możliwość zakupu: przydatnego bądź nie drobiazgu w sklepie "Wszystko za 4 zł" lub smacznych pomidorów prosto od miejscowej babuleńki.

Powrót do Poznania autobusem o 13:30 lub 14:30.

Chętni, dajcie znać:)
_________________
Zdawało się, że ma rysy przysłonięte jakimś obłokiem marzycielstwa.
 
 
chawa 


Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2010
Posty: 658
Skąd: za daleko
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 09:48   

Ja niestety jak zwykle poza Pyrlandią :(
Ale spoko, 25 września wracam do gry :):
_________________
Śpi już ryba, zasnął rak.
 
 
misia333 


Dołączyła: 31 Paź 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 18 Wrzesień 2011, 11:23   

Fajnie, super wycieczka. Oczywiście pojadę i pozwiedzam. W czwartek już będę zdrowa, bo już lepiej się czuję i antybiotyk biorę do poniedziałku :D Cieszę się ogromnie, że po chorobie mogę znów spotkać się z Wami :D
 
 
Lukim 

Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 129
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Wrzesień 2011, 12:37   

Przymierzam się do zorganizowania wycieczki na Dziewiczą Górę (jak proponowało kilka osób). Wstępnie myślę albo o popołudniu w czwartek 6 października albo o sobocie 8-ego (chociaż nie mam pewności, czy będę wtedy w Poznaniu). Co o tym sądzicie i kto byłby chętny?
Nie wiem, czy to plus, czy minus, ale niektóre krajobrazy mogą się okazać podobne do tych z filmu "Młyn i krzyż" :lol:
_________________
Zdawało się, że ma rysy przysłonięte jakimś obłokiem marzycielstwa.
 
 
green_air 


Wiek: 40
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Poznań,Górny Śląsk
Wysłany: 30 Wrzesień 2011, 13:37   

Hej, hej, ja wróciłam juz do Poznania, ale przeziebienie mnie wzieło:(, wiec ten weekend pewnie przesiedziec bede musiala w mieszkanku, ale w nastepny chetnie bym sie mysle gdzies wybrala. Jak dla mnie to lepsza sobota niz czw. albo jeszcze chetniej niedziela.
Widze ze cos niecos sie dzieje, wiec do zobaczenia:)
 
 
 
misia333 


Dołączyła: 31 Paź 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 30 Wrzesień 2011, 19:13   

Ja bym tylko mogła w sobotę i bardzo mi zależy na tej wycieczce, więc proszę o sobotę za tydzień :D
 
 
chawa 


Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2010
Posty: 658
Skąd: za daleko
Wysłany: 2 Październik 2011, 08:19   

Panie kochany, przeca 8 mamy ZEBRANIE! 8-) Jak wycieczka na Dziewicza Górę będzie przed/po zebraniu to ja idę, dla mnie czwartek też nie bardzo... Ja ogólnie bardziej reflektuje weekendy :)

Z z innych ogłoszeń parafialnych, to ja dziś idę na wycieczkę z PTTK. Odkryłam wczoraj w Poznań for free, że te wycieczki odbywają się cyklicznie. Dzisiejsza rozpoczyna się o 11.00 pod kościołem św. Trójcy na Dębcu i idziemy na Dębinę. Jak ktoś to fuksem jeszcze teraz przeczyta, to zapraszam :) A jak nie, to na następną zapraszam, będzie coś o buddyzmie. Lukim, a Ty byłeś chyba na jakiejś wcześniejszej wycieczce?

Patrze teraz w kalendarz, tego 6 po południu tez mogę iść od biedy.
_________________
Śpi już ryba, zasnął rak.
 
 
Lukim 

Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 129
Skąd: Poznań
Wysłany: 2 Październik 2011, 20:22   

Bywało się na różnych przechadzkach 8-)

Oto dwa przydatne linki:
1) sobotnie spacery z Towarzystwem Miłośników Miasta Poznania :568: : http://www.tmmp.poznan.pl/cms/content/view/127/89/
2) niedzielne wycieczki z PTTK Poznań (czyli to, o czym pisze Chawa) ;) :
http://www.przewodnicy-pttk.org/przechadzki.html

Obydwa cykle są bezpłatne, nie trzeba się nigdzie zapisywać. Większość spacerów odbywa się wiosną i wczesną jesienią, a trwa 1-3 godzin.

[ Dodano: 3 Październik 2011, 15:26 ]
Witam ponownie:)
Po Waszych uwagach i sugestiach postanowiłem wyruszyć na Dziewiczą Górę w najbliższą sobotę, 8-go. Zbiórka na pętli autobusowej przy rondzie Środka o godz. 10:30, a wyjazd autobusem 310/312 10 minut później (koszt przejazdu ok. 4 zł w jedną stronę).
W przeciwieństwie do poprzednich tras ta nie jest mi znana bardzo dobrze ani nie mam do niej póki co sentymentu;-) Zapraszam w każdym razie na wspólny spacer po Puszczy Zielonce, a dokąd dojdziemy, co zobaczymy, to już kwestia naszej ochoty i kondycji. Całość potrwa do maksymalnie 14:30.
Podziękowania dla Ramzesa za inspirację, a dla pozostałych osób za chęć uczestnictwa:) Trzymajcie kciuki za pogodę.
_________________
Zdawało się, że ma rysy przysłonięte jakimś obłokiem marzycielstwa.
 
 
misia333 


Dołączyła: 31 Paź 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 3 Październik 2011, 17:30   

Super, cieszę się na wycieczkę w sobotę, będę napewno :D Z ochotą pozwiedzam i pospaceruję, dzięki :D
 
 
green_air 


Wiek: 40
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Poznań,Górny Śląsk
Wysłany: 6 Październik 2011, 15:10   

Ja też sie ciesze, oczywiscie pomarudzilabym co do godziny, ale ja to moglabym tak na kazda godzine ...przed poludniem w wekkend, ktory wtedy przy poznym wstawaniu tak ucieka...Do zobaczenia zatem:)!!!
 
 
 
chawa 


Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2010
Posty: 658
Skąd: za daleko
Wysłany: 7 Październik 2011, 17:13   

Ja chce iść ale wracam z roboty o 8 rano i obawiam się że na 10.30 to się mogę jeszcze nie dobudzić. Puszczę Ci Lukim smska w sobotę przed Waszym wyjazdem. A jak nie puszcze to będzie oznaczało, że nadal tkwię w objęciach Morfeusza (ale nie tego z forum jak coś ;)
_________________
Śpi już ryba, zasnął rak.
 
 
misia333 


Dołączyła: 31 Paź 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 9 Październik 2011, 10:19   

Dzięki za super wycieczkę i czekam na propozycje następnej :D Trochę pochodziliśmy, pozwiedzaliśmy, zmokliśmy troszkę, ale wrażeń było. Wieża fajna, szkoda tylko że zamknięta, ale z moim strachem przed wysokością nie wiem jak dałabym radę.
Widoki prześliczne, szlaki fajne, lubię takie wycieczki :D Dzięki za miłe towarzystwo :D Fajnie green, że zdążyłaś na nasz autobus.To do następnego spotkanka. Pozdrawiam :D
 
 
green_air 


Wiek: 40
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Poznań,Górny Śląsk
Wysłany: 13 Październik 2011, 23:20   

Cytat:
Fajnie green, że zdążyłaś na nasz autobus
, tiaaaaa, to chyba moja specjalność ;) , spoko było, przewietrzyliśmy nieco szare komórki, nawet zatoczyliśmy parę "kółek spacerowych" he he;), do następnej paździrnikowej wyprawy :)
 
 
 
ShyGrande 
alias Ramzes

Wiek: 34
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 209
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Październik 2011, 13:03   

Hej N. Gdyby coś ktoś gdzieś to dziś jestem w Poznaniu. Wiem że Lukim i Chawa odpada, ale gdyby komuś innemu się aż tak nudziło wieczorkiem że chciałby mnie spotkać to od 19 bez problemowo
_________________
Citius, Altius, Fortius
 
 
Lukim 

Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 129
Skąd: Poznań
Wysłany: 17 Październik 2011, 23:14   

Witam znów z Poznania:)
Co byście powiedzieli na pieszą wycieczkę w sobotę 22-go, gdyby pogoda dopisała? Mam pomysł na przejście się z Franowa przez Kobylepole w stronę Swarzędza. Po drodze atrakcje kolejowe, browarowe i przyrodnicze. Byliby chętni?
_________________
Zdawało się, że ma rysy przysłonięte jakimś obłokiem marzycielstwa.
 
 
misia333 


Dołączyła: 31 Paź 2010
Posty: 100
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 18 Październik 2011, 11:41   

Z chęcią poszłabym na tę wycieczkę, ale niestety nie mogę w sobotę, ani niedzielę, ale jakby zastała przełożona na inny dzień to z chęcią.
Pozdrawiam :D
 
 
green_air 


Wiek: 40
Dołączyła: 17 Kwi 2009
Posty: 81
Skąd: Poznań,Górny Śląsk
Wysłany: 18 Październik 2011, 15:04   

Hej, hej a ja mam kontrpropozycję - w sob. i niedz. 22-23.10. na MTP w ramach targów turystycznych odbędzie sie II Poznański Festiwal Podróży i Fotografii :D :

http://festiwalpodrozy.pl...ogram-festiwalu

Byłam w tamtym roku i b. mi sie podobało. Jeśli ktoś uwielbia podróże, słuchać pasjonujacych opowieści na ich temat, oglądać niesamowite zdjęcia, i to nie tylko profesjonalnych/ bardziej znanych globtroterów jak Cejrowski albo Michniewicz, ale też amatorów-pasjonatów którzy za niewilekie nieraz pieniadze potrafia odwazyc sie i ruszyc w niejedna wspanaiła wyprawe, to niech nie planuje weekendu w inny sposob, jak tylko da znać i dołaczy do wspolnego wypadu w swiat magicznych podrózy. :D
Bilet kosztuje 12zł, a atrakcyjnych spotkań wiele :D , również warsztaty fotograficzne, czy parę info dot. promocji lotniczych i (taniego) latania.

[ Dodano: 18 Październik 2011, 15:07 ]
Lukim a jak sie udał wycieczkowy weekend?
 
 
 
Zając poziomka 


Pomogła: 1 raz
Wiek: 38
Dołączyła: 12 Gru 2009
Posty: 253
Skąd: wlkp
Wysłany: 18 Październik 2011, 16:46   

Więcej luzu będe być może miała w listopadzie. Nie mam kiedy wbijać na te wszystkie wycieczki i zła jestem strasznie :evil2:
 
 
chawa 


Wiek: 37
Dołączyła: 09 Sie 2010
Posty: 658
Skąd: za daleko
Wysłany: 18 Październik 2011, 18:30   

Ja odpadam, bo jestem pierwsze primo chora, a drugie prim o to mnie w niedziele mnie ma w Poznaniu.
_________________
Śpi już ryba, zasnął rak.
 
 
Lukim 

Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 129
Skąd: Poznań
Wysłany: 20 Październik 2011, 20:12   

Ze względu na brak chętnych spaceru nie będzie. Do zobaczenia na szlaku wiosną :mrgreen:
_________________
Zdawało się, że ma rysy przysłonięte jakimś obłokiem marzycielstwa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 13