Forum.nieśmiałość.net Strona Główna Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy wątek trójmiejskich spotkań
Autor Wiadomość
Asiula 

Wiek: 39
Dołączyła: 09 Sty 2006
Posty: 4
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 9 Styczeń 2006, 18:23   Nowy wątek trójmiejskich spotkań

Hej:)
Myslę, ze trzeba założyć nowy watek trójmiejskich spotkań, bo ostatni jest juz za długi. Wpisujcie się teraz tutaj.
 
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 9 Styczeń 2006, 18:25   

W pełni popieram inicjatywę naszej trójmiejskiej Asi:)

Pozdrawiam
Sil
 
 
agusia 

Wiek: 34
Dołączyła: 09 Sty 2006
Posty: 1
Skąd: gdynia
Wysłany: 9 Styczeń 2006, 22:00   nowy watek trojmiejskich

hej tu aga z trojmiasta,spotkanie bylo super ,czas na nowe niesmiale osoby ,.. :D
 
 
 
Gregor 

Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14 Styczeń 2006, 21:45   

Chyba sie skusze na nastepne spotkanie
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 21 Styczeń 2006, 00:44   Duma i uprzedzenie

Witam:)

W najbliższym czasie wybieram się na film pt. "Duma i uprzedzenie". Kto czytal ksiązkę, ten wie...... ze i tak nigdy nie powstanie lepsza wersja filmowa, od tej która została nakręcona w 1985 r (był to serial zrealizowany przez BBC). :D Prawdę mówiąc nikt nie jest w stanie oddać lepiej postaci Pana Darcego niż boski Colin Firth, ale to tylko mały szczegół :lol:
Niemniej postanowiałm nowej wersji dac szansę hehehe......
W każdym razie film jest romansem... a raczej romansem obyczajowym...
Jeśli ktos ma ochotę wybrac się wraz ze mną na ten film, to bardzo prosze o kontakt (przez maila, gg, zapis w tym watku na forum). Planuje wyjście w przyszłą sobotę/niedzielę tj. 28 lub 29 stycznia tego roku!!!.
Pozdrawiam
Silianna
 
 
missisipi
Gość
Wysłany: 22 Styczeń 2006, 09:44   

zaciekawil mnie ten film i chetnie poszlabym z Toba
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 22 Styczeń 2006, 10:06   

Missisipi bardzo się cieszę:)
Może ktoś jeszcze z nami chcę się wybrac?
 
 
tercja
Gość
Wysłany: 31 Styczeń 2006, 23:20   spotkania

czy może mi ktoś wytłumaczyć na czym polegają te spotkania, bo ja bym chciał wybrac się kiedyś, ale nie wiem czy starczy mi odwagi...
 
 
Robe81RT 


Dołączył: 09 Kwi 2005
Posty: 134
Skąd: Gdansk
Wysłany: 5 Luty 2006, 10:30   

U nas w Trojmiescie to generalnie staramy sie osmielac, czesto rzucajac sie na gleboka wode ;) Rozmawiamy o wszystkim i o niczym, wspieramy sie w problemach, wyszukujemy ineteresujace formy rozrywki ( planow jest sporo, ale szczegolow na razie nie podam, zeby inne miasta nie podchwycily i nie wprowadzily w zycie przed nami ;)
Majac grupie tyle przebojowych kobiet moge zagwarantowac, ze na spotkaniu przynajmniej nigdy nie panuje grobowa cisza :wink: Oczywiscie kazda nowa osoba jest zawsze bardzo mile widziana.
 
 
 
missisipi
Gość
Wysłany: 5 Luty 2006, 16:04   

chcialam jeszce dodac ze choc mamy jednego faceta w grupie to wogole nie narzekamy bo Robert jest kochany,bardzo sie o nas troszczy i zawsze wyslucha za co Mu goraca dziekujemy:D
 
 
white.adder 

Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Wysłany: 5 Luty 2006, 23:06   

ja bym sie chetnie zjawil na takim spotkanku - mam nadzieje, ze starczy mi smialosci i pojawie sie :P

watek bede monitorowal :)
 
 
Robe81RT 


Dołączył: 09 Kwi 2005
Posty: 134
Skąd: Gdansk
Wysłany: 19 Luty 2006, 00:30   

Informuje, ze najblizsze spotkanie niesmialych w trojmiescie odbedzie sie juz w ta niedziele ( 19 luty ). Mimo ze termin spotkania zostal ustalony pare dni temu, to niestety z powodu problemow z forum nie dalo sie zamiescic tego ogloszenia wczesniej...

tak wiec spotykamy sie w Sopocie - Montecasino - placyk przed kosciolem
godzina 17:00 - znak rozpoznawczy - kartka papieru

Glowny punkt programu - łyzwy na lodowisku przy molo
godzina na lodzie kosztuje 7 zl
wypozycznie lyzew 5 zl, ostrzenie 5 zl


Jak zwykle zapraszam wszystkich niezdecydowanych :)
 
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 20 Luty 2006, 20:05   

Dzień Dobry Państwu

Cóż jesteśmy jedyną nieśmiałą grupą w Polsce, która pierwsze 1,5 godzin spotkania nie spędza na dywagacjach pt. „co ze sobą dalej zrobić”?!....... ale (pomimo umówionych spotkań -sic!), stara się w ogóle na nie trafić a przy okazji wypatrzyć się w tłumie :D Pod tym względem osiągnęliśmy wczoraj mistrzostwo świata.
To nie nowy patent, ale przysięgam (!) po takich perturbacjach, każda propozycja spędzenia czasu, wydaje się być idealna!!! I dlatego każde nasze spotkanie jest tak udane i jedyne w swoim rodzaju :D

Roberta, czyli do wczoraj Robert, została przez Panią kelnerkę wzięta za kobietę (hahahaha...), co nasze kobiece grono bardzo uradowało. Nie muszę dodawać, że w tej sytuacji już bez żadnego skrępowania, zaczęłyśmy poruszać kwestie męsko-damskie z przewagą tych damskich (bo wszak same babki, no nie?!). Zostało to uwiecznione na zdjęciach, które wieczorem otrzymałyśmy z konta mailowego „Super Roberto” z tytułem wstępu: „pozdrawiam serdecznie - Wasz uwielbiony Adonis ;) ”.
Ponadto cieszymy się ogromnie z faktu, ze Robert postanowił (oczywiście za naszą małą pomocą) uczyć się gotować. A ponadto zapragnął na kolejnym spotkaniu podjąć nas „lazanią”. Jesteśmy uradowane jego hojnością tym bardziej, że niedługo dołączy do nas kolejna, nowa koleżanka :D Roberta to również wielce raduje :D Wszak przypomina się nam wakacyjny wypad do jednej z trójmiejskich knajp, kiedy siedzący pośród 9 kobiet, Robert (on się upiera, ze było nas tylko 8 ), został zapytany przez zahipnotyzowanych (zazdrosnych?) tym zjawiskiem facetów (z sąsiedniego stolika): „ Facet, jak Ty to robisz?” „Jak je wszystkie zdobyłeś?” :lol:


Tymczasem prosimy o zaglądanie do wątku „salsowego”
Silianna - Bodyguard Roberta
 
 
Robe81RT 


Dołączył: 09 Kwi 2005
Posty: 134
Skąd: Gdansk
Wysłany: 3 Marzec 2006, 01:43   

Juz w ta sobote 4 marca bedzie kolejna szansa, aby dolaczyc do grona trojmiejskich niesmialych.
Tym razem spotykamy sie w Gdansku na peronie SKM Gdansk Zaspa o godzinie 18:00, znakiem rozpoznawczym bedzie tradycyjnie kartka papieru
Naszym celem na sobotni wieczor jest Green Club, gdzie mozna pograc sobie miedzy innymi w bilarda, pilkarzyki czy darta :)
 
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 3 Marzec 2006, 10:47   

Nie wiem, co to jest dart, ale moge przyjść :lol:
Czy to aby na pewno odmiana salsy? ;)

Podrawiam- roztańczony, skarbnik trójmiejskiej grupy nieśmiałych
Silianna
 
 
white.adder 

Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Wysłany: 5 Marzec 2006, 00:26   

ja wiem co to dart :) , ale niestety za pozno sie dowiedzialem :( . Mam nadzieje, ze dobrze sie bawiliscie, postaram sie dolaczyc nastepnym razem...
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 5 Marzec 2006, 11:33   

Hej:)

White. adder.... faktycznie ogloszenie dotyczące spotkania nieśmiałych zostało podane zdecydowanie za późno. Co prawda kwestie dotyczące spotkania zostały omówione na długo wcześniej, niemniej trudno było wyznaczyć godzinę spotkania (ludzie różnie pracują, niektórzy mają zmienny grafik zajęc). Dopiero na dzień przed spotkaniem udało się nam cos konretniejszego ustalić. Namawiałam Roberta, aby pomimo tak późnego terminu jednak ogłoszenie podac na forum, w nadziei ze może ktoś nowy jednak sie zdecyduje, bo np. nie będzie miał nic zaplanowanego na sobotę:) Niemniej szkoda, że nie udało się zrealizowac tego pomysłu do końca.

Z wielkim wyprzedzeniem podaję.
Natępne spotkanie niesmiałych w Trójmieście odbedzie w przyszłą sobotę o 11.03. (tego roku!!! hahahaha ...) o godz. 18.00. Zaplanowaliśmy na tą okolicznośc bilard, darta, piwo, smiech, radośc i długie rozmowy:) Niestety na dzień dzisiejszy nie mogę podac, gdzie konkretnie się spotkamy. Wszysto zalezne jest od tego, gdzie uda się nam zarezerwować stół do bilarda. Istnieje prawdopodobieństwo, ze bedzie to albo Gdańsk, albo Zaspa. Jesli macie namiary na jakieś fajne kluby, gdzie można byłoby pograc w bilarda, kregle, ping-ponga, prosze dajcie znac. Im większy będzimy mieli wybór miejsca zabaw, tym lepiej dla nas.
W przeciagu tygodnia poinformujemy Was, gdzie i co udało się nam zarezerwować.:)

Pozdrawiam
Silianna

P.S. Dodam tylko, ze w obecny skład grupy wchodzą m.in (podaję w porzadku alfabetycznym):
- Agnieszka,
-Asia,
-Łukasz, (mamy w grupie drugiego faceta!!! dołaczył do nas w tym tygodniu :D ),
- Mississipi,
- Robert,
-Silianna.
Jest to naprawdę bardzo miła grupka, trochę zwariowana, ale niewatpliwie urocza pod każdym względem. Kazdy kto do nas się dołącza, szybko wychodzi z nieśmialości.... hahahaha..... poważnie! I każdy z nas jest na swój sposób jedyny i wyjatkowy:)
Serdecznie zapraszamy:)

Naszej drogiej Agnieszce życzymy szybkiego powrotu do zdowia. Agus.... brakuje nam Ciebie, tesknimy:)
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 5 Marzec 2006, 23:09   

No cóż chyba grono Nieśmiałych w Trójmieście sie powoli powiększa.....
 
 
Robe81RT 


Dołączył: 09 Kwi 2005
Posty: 134
Skąd: Gdansk
Wysłany: 9 Marzec 2006, 17:30   

A wiec podaje reszte szczegolow odnosnie najblizszego spotkania:

data spotkania: 11 marca ( sobota )
godzina: 17:30

miejsce spotania
: Gdansk - Centrum, placyk przed wejsciem do Superkina Krewetka
aby trafic na miejsce spotkania jadac srodkami komunikacji miejskiej najlepiej najlepiej wysiasc na przystanku Gdansk Glowny, przejsc do konca tunel, przed Empikiem skrecic w prawo, przejsc wzdluz City Forum, wyjsc na gore prawymi schodami i tutaj wypatrywac osoby z biala kartka
znak rozpoznawczy: biala kartka papieru

Idziemy do u7 gdzie mamy juz zarezerwowany stol bilardowy

pozdrawiam
Robert
 
 
 
_darek_
Gość
Wysłany: 10 Marzec 2006, 16:29   

Witam,

skoro informacja o spotkaniu jest podana na forum, to domyslam sie, ze jest ono otwarte dla osob z poza powyzszej listy? Brak odpowiedzi przyjme jako "tak" :)

Jesli nic nieoczekiwanego mi nie wypadnie, to sie zjawie.

pozdrawiam,
Darek.
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 10 Marzec 2006, 17:28   

Hej Darek:)
Miło będzie Cię poznac. Dobrze, ze zdecydowałes się z nami spędzić sobotni wieczór. :)


Kochani:)

Uprzejmie informuje, ze przyprowadze ze sobą gościa (a my uwielbiamy gości :D ) prosto zza granicy naszego drogiego miasta:D Tylko gdzie ja mam jego telefon :?: Mam nadzieję, ze go nie zgubiłam i uda mi się gościa odebrac z dworca :D

Pozdrawiam
Silianna
 
 
Dexter 

Dołączyła: 16 Lut 2005
Posty: 136
Skąd: polska
Wysłany: 11 Marzec 2006, 23:18   

Poz
Ostatnio zmieniony przez Dexter 3 Lipiec 2008, 23:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
white.adder 

Dołączył: 18 Wrz 2005
Posty: 181
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Marzec 2006, 02:22   

mi tez sie podobalo - bardzo milo bylo mi Was poznac - mam nadzieje, ze mimo tych przygod z policja jeszcze kiedys mnie zaprosicie :)
 
 
missisipi
Gość
Wysłany: 12 Marzec 2006, 13:17   

o moj Boze to co tam sie na ostatnim spotkaniu dzialo??
mozna prosic o jakas relacje?
co do sluzb mundurowych to lukasz jest ze strazy miejskiej;)
 
 
Silianna 

Dołączyła: 14 Lut 2005
Posty: 248
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 12 Marzec 2006, 13:29   

A wiec tym razem na trójmiejskim spotkaniu było zupełnie inaczej niz dotychczas.... Pojawiło się pięciu facetów i .... od razu musiała interweniowac policja. :D Wszyscy jak jeden mąz zostaliśmy spisani, a nasz Gość był pod tak wielkim wrażeniem tutejszej atrakcji (wiecie w Wa-wie ośmielają się inaczej!), że już nie może doczekac się kolejnego spotkania z nami :lol:

Natomiast....
Pierwszy raz w Trójmieście kobiety były w mniejszości. Skandal! ;)
Pierwszy raz...
a. udało się nam wszystkim zjawić na czas - sukces!!!!,
b. zrealizować plan spotkania do końca - a to już istny cud!


White.adder było rewelacyjnie, bez skrepowania przychodź na kolejne spotkania. Jestes bardzo mile widziany :D


P.S. A póki co nie pozostało mi nic innego jak słuchac mp3 z Salsą de noche....ech kiedy skończy sie ten Wielki Post....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,38 sekundy. Zapytań do SQL: 13