Forum.nieśmiałość.net Strona Główna Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Batkocz
11 Styczeń 2014, 21:39
Czy studiując da się znaleźć trochę wolnego czasu na podróże
Autor Wiadomość
Aleksandra93 

Wysłany: 8 Styczeń 2014, 18:21   Czy studiując da się znaleźć trochę wolnego czasu na podróże

McSmiling12 w wątku Kto lubi podroże? napisał/a:
studiuję na północy Polski. Nie umiem usiedzieć w miejscu i lubię aktywnie spędzać wolny czas: podróżować, chodzić po górach, odkrywać nowe krainy.

Cześć, na pewno Ty studiujesz? Jeszcze nie widziałam nikogo kto studiując chwalił się nadmiarem czasu wolnego.

dream_or_die 

Wysłany: 8 Styczeń 2014, 18:52   

Aleksandra93 napisał/a:
Cześć, na pewno Ty studiujesz? Jeszcze nie widziałam nikogo kto studiując chwalił się nadmiarem czasu wolnego.

Ej, przecież nikt na studiach nie siedzi non stop nad książkami ^^, tak się nawet nie da. Wystarczy odpowiednio zagospodarować czas i znajdzie się czas na wszystko, a na dalsze wyjazdy są dłuższe weekendy. Po co od razu ten wjazd na drugą osobę?

Aleksandra93 

Wysłany: 8 Styczeń 2014, 19:45   

dream_or_die napisał/a:
Ej, przecież nikt na studiach nie siedzi non stop nad książkami ^^

Masz rację, tacy nie kończą studia lub je kończą za czyjąś pomocą.

dream_or_die napisał/a:
Wystarczy odpowiednio zagospodarować czas i znajdzie się czas na wszystko, a na dalsze wyjazdy są dłuższe weekendy.