Forum.nieśmiałość.net Strona Główna Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak pokonać lęk przed krytyką, oceną i zmienić zachowanie?
Autor Wiadomość
krecik333 

Wysłany: 19 Marzec 2017, 17:14   Jak pokonać lęk przed krytyką, oceną i zmienić zachowanie?

Witam!

Jestem studentem drugiego roku. Jak pokonać lęk przed krytyką, tym, że ktoś o nas sobie coś pomyśli tak, że my byśmy nie chcieli tacy być w oczach innych? (to znaczy, nie chciałbym, żeby ktoś o mnie pomyślał słaby, niezaradny, mało pewny siebie). Boję się umówić z kimś na weekend na jakieś spotkanie? Boję się, tego uczucia niezręczności gdy będę z tą osobą się spotykał i że ona sobie może pomyśleć, że jestem mało pewny siebie. W ogóle jakie macie pomysły na spotkanie studenckie? Ogólnie, na studiach i w kontaktach sobie radzę, ale gorzej w inicjowaniu spotkać i brania odpowiedzialności za życie. Konkretnie jak się spotkać na weekend z kimś i nie odczuwać samotności?

Gregory 

Wysłany: 20 Marzec 2017, 04:32   

Ogólna zasada: przyciągasz to, czego się boisz.
Dale Cooper: Harry, I’m going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don’t plan it, don’t wait for it, just let it happen.

LadyJ 

Wysłany: 20 Marzec 2017, 09:42   

To jest zbyt ogólna wypowiedź, Grzegorzu. ;d
Myślę, jakby kolesiowi na to odpisać...

Gregory 

Wysłany: 20 Marzec 2017, 10:24   

Ale to jest prawda, droga LadyJ:P
Dale Cooper: Harry, I’m going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don’t plan it, don’t wait for it, just let it happen.

LadyJ 

Wysłany: 20 Marzec 2017, 10:49   

Mi się to kojarzy z samospełniającym się proroctwem.
Czyli w sumie wychodzi na to samo.

Michman 

Wysłany: 20 Marzec 2017, 20:04