Forum.nieśmiałość.net Strona Główna Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  RSS

Poprzedni temat «» Następny temat
Pandemia i jej wpływ na relacje interpersonalne
Autor Wiadomość
Solitude 

Wysłany: 1 Czerwiec 2022, 17:02   Pandemia i jej wpływ na relacje interpersonalne

Hej,
Jestem studentką psychologii, a jednym z zagadnień które od zawsze mnie interesowały najbardziej są relacje międzyludzkie, więc poruszam ten temat również w mojej pracy magisterskiej. Dlaczego zwracam się do Was? W moich badaniach poruszam aspekty zmian w relacjach wywołanych pandemią, w tym także nawiązywania relacji przez Internet i szukam odpowiedzi na pytanie kto ich poszukuje. Uznałam, że temat wpływu pandemii na relacje z ludźmi, satysfakcję z kontaktów i ogólne samopoczucie będzie ciekawy badawczo i dlatego zajęłam się tym w mojej pracy magisterskiej. :)

Pandemia była bardzo ciekawym zjawiskiem psychologicznym, który można analizować na wiele różnych sposobów. Mnie zainteresowały różnice w tym jak pandemia wpłynęła na zmiany w kontaktach towarzyskich i poszukuję odpowiedzi na pytanie, do czego to zależy. Podczas gdy jedni przeżywali najgorsze miesiące swojego życia, inni praktycznie nie zauważyli żadnej różnicy. Niektórym mocniej doskwierała samotność, a inni nadal byli bardzo zadowoleni ze swojego życia towarzyskiego. Niektórzy zaspokajali swoje potrzeby towarzyskie głównie w Internecie i przestrzegali restrykcji, a inni nawet w tych najtrudniejszych miesiącach pandemii starali się mieć jak najwięcej kontaktów, tak jak dawniej. Być może niektórzy nie narzekali na swoje życie towarzyskie przed pandemią, jednak ta doprowadziła do utraty pewnych relacji i teraz szukają nowych znajomości na grupach internetowych?